Tiedote: Keski-Suomen hyvinvointialueen 28.12. jaossa ollut esite ei ole tullut aivan kaikkiin talouksiin

Keski-Suomen hyvinvointialue
Tiedote 29.12.2022

Keski-Suomen hyvinvointialueen esite jaettiin Keski-Suomen kotitalouksiin keskiviikkona 28.12.2022. Harmillisesti esite ei ole tavoittanut ihan kaikkia keskisuomalaisia vaan jakelussa on ilmennyt puutteita. Esitteen tarkoituksena on toivottaa keskisuomalaiset tervetulleeksi Keski-Suomen hyvinvointialueelle sekä kertoa turvallisesta siirtymästä, mikä tarkoittaa asiakkaille sitä, että palvelut jatkuvat, tutut ammattilaiset palvelevat edelleen tutuissa toimipisteissä ja puhelinnumerot säilyvät samoina. Esitteessä kerrotaan myös hyvinvointialueen palveluista, keskeisimmistä tehtävistä, taloudesta sekä hyvinvointialueesta työnantajana.

Keski-Suomen hyvinvointialueen esitteen jakelusta vastasi Suomen Suoramainonta. Esite jaettiin julkisena tiedotteena kaikkiin kotitalouksiin, myös niihin, joissa on mainoskielto ”ei mainoksia” tai ”ei ilmaisjakelua”. Mikäli et ole saanut esitettä kotiisi, pyydämme täyttämään Suomen Suoramainonnan jakelupalaute-lomakkeen pe 30.12.2022 klo 23.59 mennessä.

Esite löytyy myös toimipisteistä ja verkosta

Keski-Suomen hyvinvointialueen esite on saatavilla myös Keski-Suomen hyvinvointialueen tulevissa toimipisteistä (muun muassa terveysasemat ja sosiaaliasemat) sekä sitä on tarjottu myös kuntien eri toimipisteisiin jaettavaksi (muun muassa kirjastot ja kunnantalot). Esite löytyy myös sähköisenä Keski-Suomen hyvinvointialueen verkkosivulta Keski-Suomen hyvinvointialue, esite (PDF)

Esitteen jakelusta kerrottiin Keski-Suomen hyvinvointialueen tiedotteessa ”Kohti Keski-Suomen hyvinvointialuetta – alle 20 päivää aloitukseen” 12.12.2022.

Lisätietoja:

• Tero Manninen, viestintäjohtaja, Keski-Suomen hyvinvointialue, p. 040 707 1508 tero.manninen(at)hyvaks.fi
  • Sanna-Riikka Koponen, viestintäpäällikkö, Tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskus -ohjelma, p. 050 598 8481, sanna-riikka.koponen(at)hyvaks.fi